*

Friday, 3 October 2014

Masa Berkualiti Bersama Anak


Assalaamualaikum..

Nak tanya, berapa ramai antara kita yang luangkan masa untuk buat aktiviti bersama keluarga. Tak kisahlah samada aktiviti dalam rumah mahupun luar rumah. 

Kita ni sentiasa rasa sibuk dan sibuk dengan urusan kerja dan urusan lain-lain. Jangan sampai kita tak perasan anak tiba-tiba dah membesar tanpa kita sedari. Itu mungkin sebab kita kurang berpeluang melihat mereka membesar betul-betul depan mata kita walaupun mereka sentiasa menunggu kita untuk banyak perkara....

Carilah masa untuk beraktiviti bersama anak-anak.Anak tak tahu dan tak berani bersuara tapi itu lah sebenarnya yang anak-anak mahukan... bila anak- anak lena tidur, kita pandanglah anak-anak kita satu persatu. Sebenarnya dia merintih inginkan belaian dan kasih sayang kita..

Hargai dan sayangilah....kerana anak-anak adalah anugerah yang terindah buat kita...






















Pasar Karat Kulai


Assalamualaikum,
Minggu lpas aku brpeluang ke Pasar Karat Kulai. Walaupn aku duduk di Kulai tapi sbenarnya aku tak prnah pergi pun.... emm..tapi x byk sngat jualannyr ..klau mkn di gerai kat c2 ok jugak le...blh thn sdap. Tp korang kena sabar la sikit, sbb makanan yg di oder tu lmbt smpai, mungkin salah satu nyr pelangan trlalu ramai.... tp apa2 pun korang akan trhibur sbb ade live band...